بی بی عطار
آشنایی با انواع مرینیت جوجه کباب
  • ادویه های ترکیبی
  • آشپزخانه ایرانی
  • آشپزی با ادویه ها

آشنایی با انواع مرینیت جوجه کباب

جوجه کباب یکی از غذاهایی است که از قدیم الایام مهمان سفره‌های ایرانی بوده و با دستورالعمل‌های بسیار متفاوتی تهیه می‌شود. در حقیقت یکی از انواع کباب‌های پرطرفدار ایرانی است که سابقه دیرینه‌ای در آشپزی ایرانی دارد. در بی بی عطار، فروشگاه آنلاین خرید ادویه همراه باشید.

همیشه تهیه ادویه جوجه کباب و طعم دار کردن جوجه و  برای پیک نیک و یا مسافرت‌ها یکی از دغدغه‌های مهم است و همه دوست دارند از روش‌های متنوعی برای تهیه جوجه کباب استفاده کنند. مرسوم‌ترین روش طبخ جوجه کباب مزه دار کردن تکه‌های مرغ در مخلوطی از پیاز، آبلیمو، زعفران و  ادویه جوجه کباب است. بعد از گذشت چند ساعت و تا مزه دار شدن جوجه‌ها، مرغ‌های طعم دار شده را به سیخ می‌کشند و روی آتش ذغال یا منقل کباب می‌کنند و به صورت خوراک جوجه کباب و یا به همراه برنج سرو می‌کنند.

 در کنار روش سنتی و مرسوم در پخت جوجه کباب، روش‌های متنوع دیگری برگرفته از فرهنگ‌های غذایی مناطق مختلف ایران و حتی جهان هم وجود دارد که پخت جوجه کباب به این روش‌ها هم تجربه جدید و خوشایندی از این غذا را به شما می‌دهد.

اگر شما هم یکی از عاشقان این غذای سنتی و خوشمزه هستید و به دنبال کسب تجارب و روش‌های جدید پخت برای غذاهای دوست داشتنی تا پایان این مطلب با ما همراه باشید تا شما را به دیگر روش‌های مزه دار کردن جوجه کباب آشنا کنیم.

ادویه مخصوص جوجه کباب

جوجه کباب از غذاهای پرطرفدار ایرانی است که در بسیاری از شهرها و البته کشورهای دیگر هم به شیوه‌ای متفاوتی مزه دار و پخته می‌شود. سوال اصلی در تهیه این غذای خوشمزه این است که "جوجه کباب را در چه موادی بخوابانیم؟“ در این بخش می‌خواهیم طریقه‌ی مزه دار کردن جوجه کباب به روش‌های متفاوتی را به شما آموزش دهیم؛ اگر شما هم دوست دارید در آشپزیتان تنوع داشته باشید با ما همراه باشید :

 

ادویه جوجه کباب زعفرانی

معروفترین نوع جوجه کباب، جوجه کباب زعفرانی است که در اکثر خانه‌ها پایه روزهای تعطیل و مهمانی و پیک نیک‌هاست. دستور تهیه این نوع از جوجه کباب بسیار آسان است. برای تهیه یک جوجه‌ کباب زعفرانیِ فوق‌العاده، مهم است که بدانید ادویه جوجه کباب زعفرانی علاوه بر اضافه کردن پیاز خلالی خرد شده، نمک، زعفران آب کرده و چاشنی آبلیمو است. شما می‌توانید از فلفل دلمه‌ای خرد شده برای داشتن طعم بهتر استفاده کنید و از پودر فلفل سیاه برای گرفتن طعم بیشتر استفاده کنید. استفاده از روغن مایع در داشتن طعم بهتر و چرب‌تر شدن جوجه کباب تاثیر بسزایی دارد. با افزودن این مواد و چاشنی‌ها به قطعات مرغ خرد شده و استراحت دادن مواد برای یکی دو ساعت تا یه شب در یخچال می‌توانید در نهایت یک جوجه کباب زعفرانی اصیل و خوش عطر داشته باشید.

دستور تهیه مواد مرینیت برای جوجه کباب زعفرانی

ابتدا قطعات مرغ‌ که به اندازه‌های مناسب خرد شده است را در ظرف موردنظرتان بریزید و پیاز و فلفل دلمه‌ای را که به ‌صورت خلالی درشت خرد کرده‌اید را به آن اضافه کنید. سپس به تناسب با میزان مرغ‌های خرد شده، نمک، فلفل سیاه و آبلیمو و در نهایت زعفران دم کرده را اضافه کند و خوب مخلوط کنید. اضافه کردن روغن باعث می‌شود جوجه کباب بعد از پخت خشک نباشد پس روغن مایع را اضافه کنید و درپوش ظرف را بسته و برای چند ساعت در یخچال قرار دهید.

 

ادویه جوجه کباب هندی

جوجه کباب هندی یکی از جوجه کباب‌های خوشمزه و پرادویه و تند و خوشمزه است که با مواد اولیه ساده و ادویه های معطر آن را مزه دار کرده و یکی از جوجه کباب‌هایی است که مورد علاقه دوستداران غذاهای تند و آتشین است.

 همانطور که می‌دانید ادویه جز جدا نشدنی آشپزی است. به خصوص در مورد آشپزی هندی، ادویه‌های تند و خوش رنگ و معطر بسیار کاربردی است. جوجه کباب هندی همان طور که از نامش پیداست با استفاده از ادویه‌های معطر و تند تهیه می‌شود. کشور هند است و به دلیل استفاده از ادویه‌های معطر و خوشبو در ایران نیز تهیه می‌شود. پس با دستور یک جوجه کباب خوشمزه هندی با ما همراه باشید. برای تهیه ادویه جوجه کباب هندی برای مزه دار کردن جوجه‌ها ما به ادویه‌های زیر نیاز داریم:

تخم گشنیز آسیاب شده، پودر زیره، پودر فلفل قرمز، پودر جوز هندی، پودر سیر، زردچوبه، پودر پاپریکا و نمک

مرغ‌های خرد شده را در ظرف مورد نظر ریخته و ترکیب ادویه‌های بالا را به آن اضافه کنید، زعفران دم کرده را به همراه کمی روغن مایع به موادتان اضافه کنید و اجازه دهید مرغ‌ها مزه دار شود. میزان تندی این غذا بسته به ذائقه شما می‌تواند متفاوت باشد.

 

ادویه جوجه کباب مکزیکی

 یکی از خوشمزه‌ترین جوجه کباب‌ها، جوجه کباب مکزیکی است که مانند دیگر غذاهای مکزیکی پر ادویه و تند و تیز است و طعم و مزه بسیار خوبی دارد. شما می‌توانید برای مهمانی و دورهمی آن را تهیه کنید و یا برای یک وعده غذای پیک نیک یا روز تعطیل رد کنار خانواده آن را امتحان کنید. با اضافه کردن ادویه‌های متفاوت می‌توانید در مزه و طعم‌های جوجه کباب خود تنوع ایجاد کنید و جوجه کباب را داخل فر یا ماکروفر و به روی ذغال تهیه کنید. شما می‌توانید جوجه کباب مکزیکی را با اضافه کردن کمی سس سالسا به مواد مرینیت جوجه کباب که به دلخواه از فیله بی استخوان و یا با استخوان مرغ آماده کرده‌اید، این غذا را تهیه کنید.

 

یکی از غذاهای مکزیکی خیابانی بسیار خوشمزه، جوجه کباب مکزیکی است که با نوع متفاوتی از مرینیت تهیه می‌شود. برای تهیه این مرینیت به رنده پوست لیموترش نیاز داریم. پوست لیموترش را با یک رنده ریز رنده کنید. چند حبه سیر را رنده کنید. سویا سس، عسل، روغن مایع، آب لیموترش تازه، ادویه جوجه کباب مکزیکی و در آخر گشنیز خرد شده را هم اضافه کنید و همه این مواد را خوب مخلوط کنید و این چاشنی را به ظرف محتوی مرغ‌های خرد شده اضافه کنید و خوب مخلوط کنید و اجازه دهید این مخلوط چند ساعت در یخچال بماند و مرغ‌ها مزه دار شوند.

در مرحله‌ی بعد جوجه‌ها را به سیخ بکشید و کباب کنید و یا به سیخ چوبی بزنید و در ماهیتابه سرخ کنید تا زمانی که کاملاً طلایی‌ و آبدار شوند. شما برای لذیذ شدن جوجه‌ها می‌توانید چند تکه کره روی قطعات جوجه قرار دهید. جوجه کباب‌ها را می‌توانید به همراه برنج یا با نان میل کنید.

 

ادویه جوجه کباب ترکی

حتما شما هم می‌دانید جوجه کباب یکی از غذاهای سنتی ایرانی و البته ترکیه است که در هر دو کشور طرفداران زیادی دارد و پای ثابت جشن‌ها مهمانی‌ها و آخر هفته و دورهمی هاست. جوجه کباب روش پخت تقریباً یکسانی دارد. شما یا جوجه‌ها را روی آتش و منقل کباب می‌کنید یا در سینی فر قرار داده و در فر گریل می‌کنید، اما موادی که با آن مرغ‌ها را مزه دار می‌کنید در انواع جوجه متفاوت است.

برای تهیه جوجه کباب ترکی به ادویه جوجه کباب ترکی نیاز دارید تا یک جوجه کباب متفاوت و خوشمزه درست کنید. برای درست کردن کباب ترکی به ادویه‌های زیر نیاز دارید:

 پودر سیر، پودر پیاز، پودر پاپریکا، پودر تخم گشنیز، پودر زیره و فلفل سیاه و پودر سماق که از هر کدام نصف قاشق چایخوری لازم است. همه ادویه‌ها را در یک ظرف با هم مخلوط کنید.

در ظرف مورد نظرتان پیاز خرد شده، فلفل دلمه‌ای رنگی، ماست پرچرب، رب گوجه‌فرنگی، آبلیمو یا آب لیمو ترش تازه و روغن زیتون را با هم مخلوط کنید و از ترکیب تهیه شده به عنوان ادویه جوجه کباب ترکی به آن اضافه کنید و خوب مخلوط کنید. حالا نوبت اضافه کردن مرغ خرد شده است. مواد را خوب مخلوط کنید تا چاشنی تهیه شده به خورد مرغ برود، حالا روی ظرف را سلفون بکشید و آن‌ را به مدت دو تا سه ساعت در یخچال قرار دهید تا خوب استراحت کند و مرغ‌ها مزه دار شود.

بعد از استراحت کردن مرغ‌ها، برای پخت باید فر را با دمای ۱۸۰ درجه روشن کنید تا گرم شود. سپس چند پیاز متوسط را به صورت حلقه‌های درشت برش بزنید. چند فلفل دلمه‌ای سبز و رنگی را هم به صورت مربعی خرد کنید و به صورت یک درمیان به همراه مرغ‌های مزه دار شده به سیخ بکشید و سپس آنها را در سینی مناسب فر گذاشته و روی ظرف مرغ را فویل آلومینیومی بکشید، روی فویل چند سوراخ ایجاد کنید و سپس به مدت 20 دقیقه یا تا زمانی که جوجه شما برشته شود، در فر قرار دهید.

 

ادویه جوجه کباب پرتقالی

جوجه کباب پرتغالی یکی از جوجه کباب‌های هانگی خوشمزه و متفاوت است که با یکبار تهیه آن عاشقش می‌شوید. این جوجه کباب را بر خلاف بقیه کباب‌ها با استفاده از تابه و در سیخ چوبی می‌توانید بپزید! اگر می‌خواهید این غذا را تهیه کنید با ما همراه باشید تا شما را با نحوه مزه دار کردن و پخت آن آشنا کنیم.

برای تهیه جوجه کباب پرتغالی کافی است مرغ را به صورت قطعات مناسب و ترجیحا بدون استخوان خرد کنید. در ظرف محتوی آبلیمو، نمک، زعفران دم کرده و پیاز خلالی یا آب پیاز چند ساعت استراحت دهید و بعد از گذشت زمان دو تا سه ساعت مرغ‌ها را به سیخ چوبی زده و در کره سرخ کنید. وقتی دو طرف مرغ‌ها برشته و طلایی شد از تابه خارج کرده و در همان ظرف، یک پیاز بزرگ خرد شده را تفت دهید تا نرم شود، حالا نوبت اضافه کردن ادویه جوجه کباب پرتقالی است. از آنجا که طعم اصلی این غذا از آب پرتغال است ادویه‌های مورد نظر برای این غذا شامل پاپریکا، فلفل سیاه و فلفل قرمز و کمی زنجبیل است، ادویه‌ها را اضافه کنید. سپس بسته به میزان مرغ‌ها یک تا دو لیوان آب‌پرتقال طبیعی را اضافه کنید و سیخ‌های چوبی جوجه سرخ شده را در سس قرار دهید و درب ظرف را ببندید و برای مدت چهل دقیقه تا یک ساعت با حرارت ملایم پخته و مغزپخت شود و طعم دار شود. در آخر کمی زعفران آبکرده به ظرف غذایتان اضافه کنید و سپس حرارت را خاموش کنید. این جوجه کباب خوشمزه را می‌توانید در کنار برنج زعفرانی میل کنید. نوش جان

 

ادویه جوجه کباب رستورانی

جوجه کباب یکی از غذاهای رایج در رستوران‌های سنتی ایرانی است و معمولاً یکی از سفارش‌های هر میز رستوران به جوجه کباب می‌رسد. طرز تهیه جوجه کباب رستورانی که یکی از بهترین روش‌ها برای تهیه این غذای لذیذ است، آسان و بی دردسر است، در عین حالی که نتیجه نهایی عالی و مورد پسند همه است. پس با طرز تهیه جوجه کباب رستورانی با ما همراه باشید. شما می‌توانید برای تهیه ادویه‌ مخصوص جوجه کباب رستورانی این ادویه را از فروشگاه آنلاین بی بی عطار تهیه کنید و یک جوجه کباب خوشمزه و با کیفیت را در منزل تهیه کنید.

برای تهیه جوجه کباب با کیفیت و به روش رستورانی ابتدا مرغ‌های خرد شده را درون یک  ظرف مناسب بریزید. سپس ادویه جوجه کباب رستورانی را به آن اضافه کنید و خوب مخلوط کنید. سپس روی ظرف را سلفون کشیده برای یک ساعت در یخچال قرار دهید. بعد از یک ساعت ظرف محتوی مرغ و ادویه‌ها را از یخچال خارج کنید و مقداری روغن مایع به مرغ‌ها اضافه کنید و دوباره مواد را خوب مخلوط کنید. حالا زمان اضافه کردن چاشنی‌های مناسب است : سس مایونز، ماست چکیده، آب لیموترش، نمک و فلفل سیاه به مرغ‌ها بزنید و خوب ترکیب کنید و در آخر پیازو فلفل دلمه ای که به صورت خلالی خرد شده را به مرغ ها اضافه کنید و با سلفون روی ظرف را پوشانده و به یخچال منتقل کنید تا چند ساعتی بماند و به خوبی مزه دار شود. پس از گذشت این زمان، مرغ‌های مزه دار شده را به سیخ بکشید و روی منقل که از قبل آماده شده کباب کنید.

برای بهتر شدن طعم کباب‌ها در زمانی که جوجه‌ها روی آتش در حال کباب شده هستند، می‌توانید با برس روی جوجه‌ها روغن یا کره بزنید. بعد از پخت کامل جوجه‌ها می‌توانید آن‌ها را در کنار برنج زعفرانی یا به همراه نان سرو کنید. نوش جان.

 

ادویه جوجه کباب قرمز

یکی از دلایل اشتیاق به غذا رنگ و لعاب و عطر خوش آن در هنگام سرو است. جوجه کباب معمولاً به خاطر وجود زعفران یا زردچوبه طلایی رنگ است. اما جوجه کباب قرمز هم جذابیت خودش را دارد. جوجه کباب قرمز به خاطر وجود ادویه‌های قرمز رنگ و چاشنی‌های مورد استفاده رنگ خاص و منحصر به فرد خود را دارد و طعم و مزه متفاوتی هم دارد. در ادامه با طرز تهیه ادویه جوجه کباب قرمز و طبخ این غذا با ما همراه باشید:

برای مرینیت مواد برای تهیه جوجه کباب قرمز، ابتدا مرغ‌های خرد شده را داخل یک ظرف بریزید، سپس پیازها را به صورت خلالی خرد کنید. چند حبه سیر را خیلی ریز خرد کنید و به پیازها اضافه کنید و خوب مواد را با هم مخلوط کنید. حالا نوبت اضافه کردن ادویه‌هاست. برای تهیه ادویه جوجه کباب قرمز لازم است ادویه‌های زیر را با هم ترکیب کنید و به ظرف مرینیت اضافه کنید.

ادویه گوجه، ادویه پاپریکا، فلفل قرمز را به همراه نمک به ظرف اضافه کنید و خوب مخلوط کنید. حالا نوبت اضافه کردن فلفل دلمه خرد شده و روغن است در آخر مواد را خوب مخلوط کنید و روی ظرف سلفون کشیده و برای چند ساعت داخل یخچال قرار دهید تا مزه‌ها به خورد مرغ برود. بعد از چند ساعت جوجه‌های مزه دار شده را از یخچال خارج کنید و به سیخ بکشید و روی آتش یا باربیکیو آنها را کباب کنید و از عطر و رنگ خوب این غذای خوشمزه لذت ببرید. نوش جان

 

ادویه جوجه کباب لبنانی

طرز تهیه جوجه کباب لبنانی بسیار آسان است. شما می‌توانید جوجه های آماده و مزه دار شده را با استفاده از ادویه جوجه کباب لبنانی و چاشنی‌های خاص آن اماده کنید و بعد از استراحت دادن لازم برای مزه دار شدن جوجه‌ها، آن را برای یک پینیک جذاب همراه خود ببرید و آن را روی منقل کباب کنید و خودتان را مهمان تجربه جدیدی از طعم‌ها کنید. برای آشنایی با طرز تهیه جوجه کباب لبنانی و تهیه ادویه جوجه کباب لبنانی با ما همراه باشید. برای تهیه ادویه جوجه کباب لبنانی ترکیب ادویه‌های زیر را لازم داریم :

پودر آویشن: ۲ قاشق چایخوری
پودر فلفل
پاپریکا: 3 قاشق چایخوری
فلفل سیاه: یک قاشق چایخوری
پودر فلفل قرمز: به میزان لازم
نعناء خشک : یک قاشق چایخوری

برای تهیه جوجه کباب لبنانی بعد از ترکیب کردن ادویه‌های بالا با هم، سینه مرغ را که به قطعات یکسان خرده شده در ظرف مناسب ریخته، ماست یونانی، روغن زیتون، آب لیموترش تازه، چند حبه سیر رنده شده را به آن اضافه کنید و در آخر ترکیب تهیه شده برای ادویه جوجه کباب لبنانی را به آن اضافه کنید و همه مواد را مخلوط کنید. برای طعم بهتر این غذا می‌توانید کمی خامه و سس خردل هم به این ترکیب اضافه کنید. در نهایت مواد را چند ساعت در یخچال استراحت دهید.

برای کباب کردن جوجه‌ها از چند روش می‌توانید استفاده کنید. جوجه‌ کباب لبنانی را هم می‌توانید به سیخ بکشید، هم در سینی فر و در دمای ۱۸۰ درجه سانتیگراد به مدت نیم ساعت تا ۴۵ دقیقه بپزید و ۵ دقیقه آخر پخت گریل فر را روشن کنید. اگر هم تابه رژیمی دارید جوجه‌ها را در تابه رژیمی با همان موادی که جوجه‌ کباب‌ها را در آن مرینیت کرده‌اید، بخارپز و سپس گریل کنید

اما قطعا بهترین روش برای درست کردن جوجه‌ کباب و البته جوجه‌ کباب لبنانی به سیخ کشیدن جوجه‌ها و کباب کردن آن‌ها روی زغال منقل است.

اگر هم سیخ چوبی دارد جوجه‌ کباب‌ها را به سیخ چوبی بکشید و سیخ‌های کباب را در دستگاه گریل کباب کنید. بهتر است ابتدا سیخ‌ها را خیس کنید تا نسوزند.

لبنانی‌ها جوجه‌ کباب را به همراه سس سیر لبنانی و با نان پیتا و سبزیجات تازه و سالاد سرو می‌کنند، شما می‌توانید به همین روش جوجه‌ کباب لبنانی را با هر نانی که دوست دارید میل کنید یا همراه با برنج سرو کنید.

 

ادویه جوجه کباب ایتالیایی

غذاهای ایتالیایی غذاهای خوشمزه و نزدیک به ذائقه ایرانی هستند. ترکیب ریحان، آویشن، پنیر و سس‌های ایتالیایی در اکثر غذاها طعم خوشایندی دارند. در این نوع از جوجه کباب که به شکل ساده‌ای آماده می‌شود. ترکیبی از همین جزییات ساده و خوشمزه را در آشپزی استفاده خواهید کرد. جوجه کباب ایتالیایی را می‌توانید در سیخ‌های چوبی آماده کنید و در سینی فر قرار دهید تا پخته و گریل شوند. برای یک ترکیب خوشمزه و متفاوت با ما همراه باشید:

برای تهیه ادویه جوجه کباب ایتالیایی به ترکیب آویشن خشک، ریحان خشک و پودر فلفل سیاه یا ادویه ایتالیایی که ترکیبی از چندین ادویه معطر و خوش عطر است، نیاز داریم. سینه مرغ خورد شده را به همراه این ادویه جوجه کباب ایتالیایی مزه‌دار کنید. روغن زیتون هم جز جدانشدنی غذاهای ایتالیایی است. روغن زیتون و نمک را هم اضافه کنید و مواد را کمی استراحت دهید.

بعد از گذشت دو ساعت، مرغ‌های مزه دار شده را از یخچال خارج کنید و در سیخ‌های چوبی که از قبل در آب خیس کرده اید قرار دهید. می‌توانید از گوجه‌های گیلاسی برای بین جوجه‌ها استفاده کنید تا مزه و شکل نهایی غذای شما بهتر زیباتر باشد. بعد از اتمام پخت و در زمان سرو این غذای خوشمزه می‌توانید از پنیرهای موزارلای توپی برای اول و اخر سیخ های کباب استفاده کنید.

سس پستو یکی از سس‌های معروف و خوشمزه ایتالیایی است که در کنار این جوجه‌ها بسیار خوشمزه است. برای تهیه سس پستو کافی است، دو لیوان ریحان تازه را به همراه سه قاشق بزرگ پنیر پارمسان، یک حبه سیر و چهار عدد گردوی خورد شده و یک سوم لیوان روغن زیتون در مخلوط‌کن بریزید و انقد بزنید تا یک سس یکدست و خوشمزه داشته باشید.

پس از پختن جوجه کباب‌ها، روی کباب‌ها با قاشق سس پستو بریزید و جوجه‌ها را به صورت گرم سرو کنید.

 

طرز تهیه جوجه کباب باربیکیو

جوجه کباب با سس باربیکیو یکی از انواع مختلف جوجه کباب است که طعم متفاوت و خوشمزه ای دارد. در این دستور، جوجه‌ها را با سس‌های ادویه‌های مختلف مزه دار می‌کنیم و سپس آن را گریل می‌کنیم. در کنار این جوجه کباب خوشمزه می‌توانید از سبزیجات کبابی با همان سس باربیکیو استفاده کنید و یک وعده غذایی عالی و خوشمزه تهیه کنید. در ادامه برای تهیه ادویه جوجه کباب باربیکیو با ما همراه باشید:

در یک تابه گود کمی روغن زیتون یا کنجد بریزید. دو عدد پیاز قرمز متوسط را به صورت ریز خرد کنید تا سبک شدن پیازها کمی تفت دهید. سپس چند حبه سیر رنده شده و یک تکه زنجبیل رنده شده را به آن اضافه کنید. سپس نصف فنجان سس سویا، ¾ فنجان سس کچاپ، دو قاشق غذاخوری سرکه سفید، را به تابه اضافه کنید و مخلوط کنید. حالا نوبت اضافه کردن ادویه‌هاست پودر فلفل قرمز و پودر پاپریکا را اضافه کنید. نصف فنجان شکر قهوه ای اضافه کنید. در آخر به میزان لازم نمک اضافه کنید و تا کمی غلیظ شدن سس به آن حرارت دهید. سس باربیکیوی عالی شما برای تهیه یک جوجه کباب باربیکیوی معرکه آماده است.

وقتی سس از حرارت افتاد جوجه‌های خرد شده را اضافه کنید و سپس حدود 2 ساعت درون یخچال استراحت دهید تا مزه دار شود.

برای سیخ زدن جوجه‌ها از فلفل دلمه ای و پیاز قرمز خرد شده به صورت یکی در میان به سیخ می‌کشیم و سیخ‌ها را درون سینی فر از قبل چرب شده می‌چینیم و سینی را به مدت 20 دقیقه درون فر از قبل گرم شده در دمای 180 درجه سانتیگراد قرار می‌دهیم تا زمانی که حس کنید جوجه‌ها کاملاً پخته و گریل شده است.

در کنار این کباب خوشمزه می‌توانید از گل‌کلم، هویج، سیب زمینی یا دیگر سبزیجاتی که با سس باربیکیو مزه دار شده و در کنار جوجه کباب‌ها گریل شده استفاده کنید.

اگر شما هم عاشق تجربه کردن طعم‌های جدید هستید، می‌توانید هربار یکی از دستورات بالا برای مزه دار کردن جوجه کبابتان استفاده کنید.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد!

گزارش اشکال در سایت